Prats de Lluçanès



10 de març del 2010

Paisatges propers coberts de neu




4 comentaris:

  1. La segona és genial, els carambells de gel penjant de Sant Andreu han quedat perfectes i hipnòtics.
    Jo vaig sortir a fer fotos el dilluns mateix, però ben poques fotos vaig tirar, encara queia una tempesta increïble :-(

    ResponElimina
  2. Hola Jordi, m'agraden totes. Tot i que la primera i la segona son les que trobo més encisadores. Bon treball!

    ResponElimina
  3. Són molt bones. La de Sant Sebastià m'encanta. Però a mi la que em sembla més genial és l'última. Una manta de quadres, penjada, i neu al voltant. És molt suggerent.

    salut!

    ResponElimina
  4. Sembla mentida que paisatges tant vistos i tant aprop de casa, quant els cobreix la neu i el gel agafen una altre dimensió i es converteixen en idíl.lics i especials. Aquí queden aquestes fotos, record de la despedida d'aquest hivern que anem deixant enrera.
    Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    ResponElimina