Prats de Lluçanès



28 de juny del 2010

Elois 2010, un poble i la seva festa.















7 comentaris:

  1. Bones fotos!!!

    No vas patir per la camara que s'et mulles amb les d'aigua?

    ResponElimina
  2. Oh quina enveja no haver pogut ser-hi! M'he perdut la festa del millor poble del mon!

    Les dues ultimes i les de les espardenyes son unes fotos bonissimes!

    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Va fer un bon dia, va ser una festa molt participativa i amb moltes ganes de passar-ho d´allò més bé i de postres.... les teves fotos!!!
    records a la peke!

    ResponElimina
  4. Hola, jo soc el dorsal 43 dels cavalls i tot i que es pot veure que tirava de les regnes ens vam passar de llarg en el revolt d'arribar a dalt a Sant Sebastià.

    Molt bones les fotos.

    ResponElimina
  5. Enguany la festa major va ser molt divertida i donava molt joc fotogràficament; molta llum color, aigua, acció, i moltes ganes de gaudir i passar-ho bé. Els que no vareu poder venir, animeu-vos a venir l'any que vé i ja veureu com no podeu parar de prèmer el disparador i omplir targetes de memòria de moments irrepetibles que cada any ens regala la nostra festa major. Gràcies pels comentaris.

    ResponElimina
  6. Hola Jordi,
    No sé si em recordaràs ja que fa anys que no visc a Prats, però bé, jo crec que sí. Regularment miro el blog de la Rokins i a través d'ella i remenant he anat a parar a diversos blogs pradencs. M'ha fet molta gràcia trobar el teu i et felicito perquè tens fotos precioses. Me les he mirat totes (nevades, processons, sant joan i campanars d'església...) i he trobat que son molt bones. Ja recordava que eres molt bo càmera en mà i que fa molts anys que sent només un nano ja hi donaves voltes tot el dia, però això, que son realment bones. QUe m'han agradat molt i molt i no m'he pogut estar de dir-t'ho.
    Una abraçada,
    Josep M. Miró

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies Josep M. pel teu comentari; i tant si em recordo de tu, com suposo et recordem tots els pradencs que més o menys et seguim com a un gran dramaturg que ha sortit del nostre poble. Em fa feliç que com tu, gent que actualment viu fora de prats utilitzi aquest bloc com un vincle per seguir conectat al poble que ens ha vist creïxer.
    Una forta abraçada i felicitats per tots els èxits que has aconseguit!

    ResponElimina