Prats de Lluçanès



8 de gener del 2011

Arriben els reis!




5 comentaris:

  1. El soroll molt ben controlat tot i la llum gairebé inexistent, m'encanta la segona, amb els dos punts de llum i la resta totalment fosca :-)

    Per cert, a qui li fa més il·lusió, al Ferran o a la criatura?

    ResponElimina
  2. Arriben els reis carregats de regals i d'illusions... a mi mi han portat un viatge a Venecia per als carnavals, estic content.
    Salut i fins aviat

    ResponElimina
  3. Hola Jordi, la segona és genial. La fressa molt ben tractada! Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Molt bones! Les que més m'agraden són les tres primeres (l'última és, potser, molt "típica"). Però per mi la que més m'agrada és la del Ferran i la Bruna, transmet allò que vam viure: màgia.

    Sort! ;)

    ResponElimina
  5. quina serie mes maca! jo tb em quedo amb les tres primeres.
    La segona és preciosa i la primera transmet tota la il·lusió i l'alegria dels reis!

    ResponElimina